21 august 2009

Linnuliha lasanje õunaga

Maru on küll hetkel minu lemmik kokatüdruk☺ Kuigi tema raamatut endale soetanud veel ei ole(olen poes küll mitu korda piilumas käinud), on väga kihvt lugeda ja katsetada Eesti Naises ja Femme.ee-s ilmuvaid kokarubriike (antud retsept on pärit aprill 2009 Eesti Naisest). Mulle meeldib, et Maru retsepte ilustavad huvitavad kirjeldused (neid võib ka lausa juttudeks nimetada). Mulle meeldib, et tema retsepte proovides, ei pea detsiliitritega järge ajama, vaid saab toimida oma käe järgi. Mulle meeldivad tema retseptide kõrval olevad pildid. Ja mulle meeldib, et ta kasutab Eestimaiseid ja hooajalisi koostisosi.

* 450g linnuhakkliha
* 2 suurt küüslauguküünt

* 1 suur kollane sibul
* oliiviõli
* julguse järgi koriandrit
* 1 õun (järgmine kord pane 2!)
* 400g purustatud tomateid
* 3spl valget veiniäädikat
* soola ja pipart
* värsket basiilikut
* lasanje plaadid
* 1dl piima
* 50g toorjuustu (mina panin merevaiku)
* 2dl hapukoort
* riivitud juustu
* muskaatpähklit

Haki sibulad kuubikuteks ja küüslauk peeneks kuhjaks ning prae pannil õlis klaasjaks. Lisa linnuhakkliha. Sega pannitäit seni kuni liha on küps. Maitsesta koriandri, soola ja pipraga ning vala üle purustatud tomatitega. Sega ja lase kaane all podiseda. Vala lonks veiniäädikat ning puista sekka basiilik ja tükeldatud õun. Lase veel veidi podiseda ning valmista valge petukaste.

Sega vispliga omavahel toorjuust, hapukoor ja piim. Maitseks riivi muskaatpähklit ning puista soola ja pipart.

Lao kiht lasanjeplaate ahjuvormi põhja. Tõsta peale pannisegu ning kulbiga valget libakastet. Uus kiht plaate, pannisegu ja uuesti valget kastet. Viimaseks plaat ja valge kaste.
Küpseta 200 kraadises ahjus 30 minutit või kuni roog on pealt küps. Lisa riivitud juustu ja küpseta veel 10 minutit. Serveeri rohelise salatiga.

0 comments: